Morgon

God morgon! Har precis ätit lite frukost och snart ska jag iväg till skolan och träffa Frida lite. Vi ska försöka spåna ihop något roligt att skriva om i vår uppsats som ingår i vårt examensarbete. Jag övar mig förresten på att säga att det är examensarbete vi gör och inte bara projekt. Det har vi blivit tillsagda att göra eftersom det låter lite proffsigare. Så nu hoppas jag att det är många som blev imponerade.
Jag kommer tillbaka lite senare med något roligt eller fint tips!



En frukostbild från 365 days of breakfast är alltid kul att titta på!


/Emmy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin