Saker jag tycker om idag

Jag har inspirerats lite av detta inlägg hos Nio till fem. Så här kommer lite saker som jag tycker om idag:


Min kompis Erika fyller år. Hurra hurra hurra!



Mysig frukost framför...



... VAKNA MED THE VOICE!!! Fast det tycker jag om varje dag. Jag är en frukost- och vakna med the voice- nörd!



min FILT! den har två gosiga sidor och jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest :)))






min nya app!


Det var allt för denna morgon. Kika in senare för något fräsigt bloggtips!

/Emmy





Kommentarer
Postat av: thea

sv; tack så jättemycket! :)

2011-10-17 @ 11:35:26
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: Julia

javisst, te o höstmys hör ihop. trevligt med bilder på vad du tycker om, roligt inlägg. :)

2011-10-17 @ 12:27:25
URL: http://designoholics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin