Tidskriftsdesign

Den här boken har jag nu hämtat ut på stadsbiblioteket. Jag tror faktiskt att den kommer leva upp till mina förväntningar. Förhoppningsvis kommer den att hjälpa oss att göra en superfin tidning åt er!
Klockan är bara 12 och jag har redan hunnit med en hel del idag. Jag var nära på att börja intala mig själv att jag nog hade fyllt min duktighetskvot för idag, men jag borde faktiskt skriva lite på min uppgift. Så nu ska jag äta lite lunch och sedan börja plugga. Efter det tar jag en välförtjänt (intalar jag mig) helg :)






Tidskriftsdesign av Eva Jais-Nielsen

/Emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin