Evelina

Vi har tipsat mycket om illustrationer här i bloggen, så nu tänkte jag bryta trenden lite. Gå in på Evelinas blogg!



"En som inte bryr sig om andra ser när vi håller hand eller när vi hånglar så vi nästan går av på mitten. Som inte hatar när jag är sur på morgonen utan istället ser det som en utmaning och varje morgon räknar hur lång tid det tar innan han får mig att le. Som vet var jag är kittlig men aldrig aldrig kittlar mig för att han vet att jag knappt kan andas då. Som säger fuck you när vi bråkar och börjar skratta lika fort som han sagt det för att det är så himla knäppt att vi skulle svära åt varandra. Som pausar mitt i min favoritlåt bara för att kunna viska i mitt öra att han tänker på mig varje gång han hör den låten. Som inte behöver dricka nio öl för att kunna säga att han älskar mig. Som låter mig ha min hand i hans ficka när jag glömt mina vantar hemma. Som pussar mig på axeln för att han vet att jag tycker att mina axlar är tomma utan hans pussar.
SOM ALDRIG BEHÖVER FÖRSÖKA FÖR HAN MÅSTE HA LEVT ETT LIV INNAN DETTA DÄR HAN LÄRDE KÄNNA MIG.

En som bara finns i min fantasi för det finns inga sådana män. I alla fall inte här. För här är jag fel. Och tjejerna med synlig spetsbh och långt, blont hår är rätt".

/Emmy


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så mycket!

2011-05-30 @ 22:35:57
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin