Dos Family

Godmorgon godmorgon!

Personligen gillar jag att läsa inredningsbloggar, och det har vi inte tipsat någonting om än så länge. Så dagens första tips får bli Dos Family. Bloggen drivs av Isabelle (som jag tror många känner igen från Äntligen Hemma om jag inte minns helt fel) och Jenny.

Trots att bloggen som sagt handlar om inredning, pyssel och familjeprojekt så gillar jag den verkligen. Färgstarkt är ledordet! Särskilt gillar jag något som heter Dos Visit, små inredningsreportage hemma hos coola människor.


Och även om det är väldigt avlägset med egna barn, hur cool är inte dräkten på bilden nedan?





/Emma

Kommentarer
Postat av: Lina

En av mina favoriter faktiskt. Finfint initiativ med bloggen förresten!

2011-05-24 @ 10:32:39
URL: http://esteterier.blogspot.com/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

En röd kakmonsterdräkt vill man ju ha!

2011-05-24 @ 11:18:30
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-05-24 @ 13:36:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin