365 days

Här i Norrköping hänger regnet i luften och det är ganska kyligt, men vad gör det när det nu är maj och man vet att snart är det varmt och skönt. Egentligen tycker inte jag att sommaren är den absolut bästa årstiden utan uppskattar våren och hösten mer. Min skräck för getingar övervinner oftast glädjen att kunna sitta utomhus och äta, men just nu är jag trött att frysa och älskar att det inte är kolsvart tre på eftermiddagen.

Nog om mina årstidsfunderingar och lite bloggtips istället, 365 days av systrarna Mira och Thilda hör väl till kategorin modebloggare, och det har det varit lite dåligt med i de senaste tipsen. Så här skriver de på bloggen om sig själva:

"Vi tyckte att namnet passade hemskt bra till vårat koncept eftersom nästan alla våra bilder är tagna i olika miljöer och en stor del utomhus - vi lever och fotar mycket efter naturens lagar. Våra bilder handlar inte enbart om mode utan vi vill utnyttja och låta oss inspireras av de häftiga miljöerna som vi omges av. Att utnyttja de 365 dagarna som det är på ett år och fånga typiska känslan för varje årstid är ett av våra mål, huruvida vi har lyckats med det eller inte får ni avgöra!"




/Emma

Kommentarer
Postat av: Maria

åh det var en fin blogg, den hade jag missat!

2011-05-02 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin