sommardag

Nu har jag spenderat cirkus sex timmar i solen så jag känner mig ganska nöjd. Min pappa håller på att grilla så snart blir det megamumsig mat. Det har varit en väldigt somrig dag det här. Jag läste ut en bok och gick genast och hämtade en ny ur högen jag har lånat på bibblan. Böcker och sommar hör ihop!
Det stramar lite grand i ansiktet faktiskt, så har kanske blivit lite för mycket sol. Men jag jobbar ju i morgon så då kommer jag ju få en liten pause. Sedan ska det vara jättefint väder på tisdag och onsdag och då är jag LEDIG så då ska jag pressa igen, woho!

Nu ska jag nog fräscha till mig med en dusch innan middagen. Slänger in ett nytt bloggtips lite senare.

Tjingeling

/Emmy


Min hund har hållt mig sällskap. Fast han tar ju ganska många avstickare till skuggan..


Ibland satt han bara och tittade på mig lite..

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Meh åh finaste doggeyn!!!

2011-06-27 @ 11:09:24
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin