detox

Tänkte passa på att promotea ett litet mini projekt jag håller på med, har nämligen bestämt mig för att inte köpa några kläder eller acessoarer på ett år. Blev inspirerad av Sofia Hedström som gjorde en "fashion detox" och skrev en bok om det.
känns som att det behövs en motpart till alla köpgalna modebloggar och all trendhets, mode ska ju faktiskt handla om kreativitet och inte konsumtion.







source

så jag vill uppmana alla som är intresserade av mode att tänka över vad de köper och försöka vara uppfinningsrika med det de redan har istället! talang före pengar, det blir mycket roligare så.

/maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin