Variation

Jag har tillbringat ännu en dag på en gammal filt i trädgården här hemma i Eksjö. Det känns nästan som jag är hemma på sommarlov. Jag förknippar mina sommarlov med att ligga ute i solen och läsa, och det är precis vad jag har gjort de senaste dagarna. I morgon kommer jag att hoppa på Östgötapendeln och åka tillbaka till Norrköping. Jag har haft en väldigt mysig påsk tillsammans med familjen, men det är alltid skönt att komma tillbaka till sin egen lägenhet.

Idag sprang jag på en ny blogg. De flesta bloggar jag läser är skrivna av tjejer, därför tycker jag det är kul när jag hittar en manlig blogg. Det känns genast som lite variation.



Det här är Patrik som har en väldigt enkel, mysig och lättläst blogg. Ta en titt!

/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin