Göteborg

Hej hej, Maria heter jag och blir den första som skriver ett eget inlägg på den här bloggen, de andra kommer droppa in så småningom. Vad ska man säga om mig, jag är gruppens brunett och tycker om saker som är fina att titta på, jag kommer mest tipsa om fina fotobloggar och duktiga illustratörer. Det är  sånt jag gillar bäst.
Över påsk är vi i gruppen lite spridda över Sverige, men arbetet med världens bästa magasin fortsätter! Vi jobbar helt enkelt lite på distans.
Själv är jag i Göteborg och är jätteglad över att få vara hemma hos pappsen, det finns inget trevligare.

Något annat som gör mig glad är den här bloggen, hon tar fantastiska bilder.







Alla bilder är från den fantastiska Annette Pehrsson

Gå in på Annette Pehrssons fina blogg för att se mer.

/maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin