måndag

Hej på er! Nu ska jag alldeles strax springa iväg på en föreläsning. Efter det ska jag och Frida träffas och prata ihop oss lite om vår uppsats.

Ni kan få titta på en bild så länge. I fredags var jag och tog farväl av mina absoluta favoritgrabbar. The Ark hade sin allra sista spelning någonsin.. Jag har lyssnat på dem varje dag i tio år så det fälldes en och annan tår. buhuuuu Någon mer som var där? Spelningen var GRYM! Den var på Gröna Lund och de var tvungna att stänga portarna eftersom det blev fullt. Så 15 000 pers var där och sa hej då! Väldigt fint!




/emmy

Kommentarer
Postat av: esteterier

Nu blir jag riktigt avundsjuk! Känns så sorgligt men fint på samma gång att de avslutar såhär.

2011-09-19 @ 10:45:20
URL: http://esteterier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin