Girl Walk // All day

Via Niotillfem och Got a girl crush hittade jag den här videon (och projektet) som iallafall gjorde mig glad en regnig tisdagskväll!

Official Trailer: Girl Walk // All Day from Girl Walk // All Day on Vimeo.

 

Girl Walk // All day är, vad jag förstår, ett pågående projekt. Här hittar man deras projektblogg och så här säger de själva:

The idea behind Girl Walk // All Day emerged from our desire to expand the boundaries around the idea of the traditional music video.

 

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin