Matinspiration

I helgen har jag varit i fina Lund och firat Valborg. Det var mitt första besök i staden, och jag blev långt ifrån avskräckt! Vi jättetur med vädret, så vi kunde sitta ute i solen och mysa hela dagen.
Jag har varit ute och rest väldigt mycket de senaste veckorna, så nu känns det skönt att jag ska vara kvar i Norrköping ett tag. Något som kan ses som både en nackdel och fördel med att bo själv är att själv ansvara för maten. När jag var hemma under påsken blev jag som vanligt bortskämd. Mina föräldrar serverade hemlagad och jättegod mat varje dag. Men jag tycker ändå att det är väldigt skönt att själv kunna bestämma vad man ska äta, och speciellt när. Jag älskar att hitta inspiration på internet, och gärna från bloggar. En blogg som jag nyligen hittade är Helenas. Mat är något som kan vara väldigt svårt att ta bilder på, men jag tycker att hon gör det bra, samtidigt som hon delar med sig av en massa recept!







/Emmy

Kommentarer
Postat av: Trees

guud va yummie!!

2011-05-03 @ 16:24:35
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Emma G

Ojoj vad goda jordgubbarna såg ut!

2011-05-03 @ 20:26:01
URL: http://ouibyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin