Ommwriter

Någon som testat den ytterst minimalistiska ordbehandlaren Ommwriter? Annars känner jag att jag själv får göra det och återkomma med en recension. Just nu är jag berädd att testa det mesta för att hitta motivation till uppsatsskivandet. Det avskalade borde ju hjälpa en att hitta fucus, men man vet ju aldrig, plötsligt fungerar det omvänt och man blir helt stressad istället.

Tidigare nämda Karin skriver i alla fall följande:"Om jag omöjligt kan koncentrera mig då jag skall skriva en längre text, är Ommwriter alltid lösningen med sina meditativa klick och ljudmattor och avsaknaden av störande element." Låter ju lovande!
/Frida

Kommentarer
Postat av: emilia

har inte hört talas om det tidigare! återkom gärna om det verkar bra :)

2011-05-12 @ 21:48:17
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: jannie

va kul att höra! jag älskar också zumba, har ni aldrig funderat på att utbilda er?? :D

2011-05-13 @ 00:42:01
URL: http://nighttales.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin