Måndagmorgon

God Morgon!
Ny vecka och nya tag. Förra veckan var alldeles för lite plugg och för mycket festligheter. Så idag fick min klocka ringa vid 8.00 även att jag inte har någonting planerat. Jag har ätit lite frukost så nu ska jag försöka hitta lite motivation till att plugga.
Titta in här lite senare så ska ni få ännu ett tips på någon finfin blogg. Ni får jättegärna komma med tips på en blogg,  något specifikt inlägg eller en vacker bild. Det går alldeles utmärkt att tipsa om sin egen blogg :)

/Emmy

Kommentarer
Postat av: maria

duktig! jag är fortfarande lite bakis...

2011-05-09 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin