Lördagar



Jag älskar att vakna tidigt på lördagar, gå upp och städa undan lite i köket, fixa en mysig frukost och göra allt i lugn och ro. Men det absolut bästa med lördagar är att lyssna på spanarna i P1, det har gjort  sen jag var liten. Det är världens trevligaste samtalsprogram där en charmig liten panel disskuterar framtiden. Dessutom är sveriges bästa radiopratare Ingvar Storm programledare. Det är nog mest jag och pensionärer som tycker om det, men det är inte riktigt lördag om jag inte får lyssna på spanarna.

/maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin