Helg

Vi på magasinprojektet har ett rullande schema för vem som bloggar på helgen, och nu är det min tur. Känns nästan lite nervöst, men det kommer nog gå bra.
Målet för dagen är att lära sig lite mer om indesign, som tur är så har jag en pojkvän som är duktig och som orkar sitta och lyssna på dumma frågor en hel dag. Det är dessutom han som har gjort designen på vår blogg, fast jag fick välja färg!
Dessutom måste jag verkligen städa, här ser ut som skit. Dammet har tagigt över lägenheten...
Nu blir det lite skrivande på uppsats tills pojkvännen har bestämt sig för att vakna.



En gammal bild från ett möte, nästa har vi på tisdag.

/maria

Kommentarer
Postat av: emmy

du är ju rekordhållaren maria, så det kommer gå alldeles utmärkt! :D

2011-05-20 @ 13:25:26
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin