Gulliga djur

När vi sitter och jobbar vid datorerna så glider jag oroväckande ofta över på att kolla på videos och bilder med söta djur... Så mer gulliga djur åt våra läsare tänkte jag!

Först ut har vi tumblrfavoriten Pusheen.



Daily Bunny är också en av mina ständiga favoriter.



... och då kan vi inte heller glömma systersidan Daily Otter. Skitcoola djur, när de inte sover och är söta ser de ut maffiagäng som ska spöa någon, kolla bilderna nedan så förstår ni vad jag menar!




En ganska ny upptäckt är även Daily piglet.


...och avslutningsvis en liten YouTubevideo:




/Emma

Kommentarer
Postat av: maria

hihihi du är verkligen expert på att hitta söta djur!

Daily piglet var ju underbart

2011-05-27 @ 11:32:29
Postat av: Fröken Konst

Bland det sötaste jag sett!

2011-05-27 @ 11:44:51
URL: http://konstkonstant.blogg.se/
Postat av: Lina

Illa, det här kommer jag att snöa in mig på ganska ordentligt.

2011-05-27 @ 19:25:45
URL: http://esteterier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin