Projektgranskning

Efter gårdagens festligheter var vi i magasinprojektet lite slitna imorse när vi skulle på projektgranskning. Fint gick det ändå och vi fick nästan bara positiv respons på vårt projekt. Nu återstår det bara att invänta betyg från examinatorerna. Efter projektgranskningen satte vi oss ner och funderade på hur vi skall gå vidare med projektet nu när det blir sommar och vi kommer befinna oss i lite olika delar av landet (och grannlandet också för min del). Vi kom bland annat fram till en del uppdateringar som behöver göras här på bloggen. Så här vill jag också passa på att fråga om det finns något ni saknar. Hur kan vi utveckla denna blogg både när det kommer till form och innehåll? Alla tips är välkomna!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: haha ja, det är väl det :) ångest och humor ftw! :D



hmmmm få veta lite mer om er bakom bloggen kanske? :)

2011-06-09 @ 15:10:00
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Amanda untz untz

Svar: Ja den är ganska mysig! Haha



Måste säga att trots att jag typ läst eran blogg i tre dagar nu så tycker jag den är riktigt bra som den är!

2011-06-09 @ 23:48:41
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin