Lite presentation

Tjoho!
Nu är det måndag, vilket innebär att ni få dras med mig igen. Jag tänkte att jag kanske kunde presentera mig lite närmre, det var ett tag sedan vi gjorde det.
Jag heter Emmy, är 21 år (22 om två veckor!!) och kommer från Eksjö. Jag pluggar Kultur Samhälle Mediegestaltning i Norrköping tillsammans med mina bloggkompanjoner.
Just nu är jag hemma på "sommarlov" i Eksjö. Det är ganska skönt att bo hemma och bli lite omhändertagen och bortskämd. Tyvärr kommer jag inte ha något direkt lov, jag ska jobba cirkus 10 veckor. Men jag får tänka KACHING så ska det nog lösa sig. När jag tittar på kontot i slutet av sommaren kommer jag att bli glad.
Nu gled jag visst ifrån mig själv lite, men vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har en hund som jag tycker väldigt mycket om. Han är väldigt gullig, ni kan få se en bild på honom. Sedan älskar jag The Ark. Det brukar nog ingå i en beskrivning av mig. Så, nu känner ni mig jätteväl, eller hur?



Det här är min profilbild på facebook. Där är den lite beskuren om ni ville veta..



Det här är världens gosigaste hund som jag ska mysa med hela sommaren.
Kasper heter han :)

/Emmy

Kommentarer
Postat av: Emma G

Haha fantastisk presentation Emmy!

2011-06-13 @ 11:09:39
URL: http://ouibyemma.wordpress.com
Postat av: maria

haha du är så skön

2011-06-13 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin