Jobbstart

Tjoho!
Idag är det min första arbetsdag, så jag har varit smart och tidsinställt lite inlägg under dagen. Igår var jag i Stockholm och satt i publiken till en tv-inspelning med Ola Salo. Jag är ju ganska galen i The Ark så det har varit någonting jag har sett fram emot. Eftersom jag i skrivandets stund faktiskt inte har varit på inspelningen än är så vet jag ju inte hur det var, det kan jag berätta efter jobbet. Men jag gissar på att det var helt underbart!

Nu ska jag ta mig en simtur i blogghavet och försöka hitta lite roliga tips åt er :)

Tjingeling!

/Emmy

Kommentarer
Postat av: matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se

LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL FRÅN WWW.PHONEFASHION.SE



MATCHANDE RING FRÅN WWW.BAMBEE.SE PÅ KÖPET!

2011-06-20 @ 10:10:31
URL: http://phonefashion.se
Postat av: maria

iiiiih! hoppas att du hade det roligt!

2011-06-20 @ 11:00:04
Postat av: elno

Hej! Kostade det något att lägga upp sitt magasin på Issuu? Jag har gjort ett, och det hade varit kul att ha det publicerat online!



Fint magasin för övrigt!

2011-06-20 @ 13:39:21
URL: http://elno.devote.se/
Postat av: Magasinprojektet

Hej! Tack så mycket :)

Det går att skapa ett gratiskonto på Issuu, men då finns det en maxgräns på hur stor filen får vara. Vi kunde i alla fall använda oss av gratiskontot och vår tidning är ju på 100 sidor :)



Vi vill jättegärna kika på din tidning sedan, om du lägger upp den. Så skicka länk i så fall!



/Emmy

2011-06-20 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin