Junkaholique

Anar att Maria är lite seg efter Roskilde så jag hoppar in på hennes bloggdag och ger er ett litet tips! Hittade precis den här bloggen som jag direkt ville dela med mig av.

Artemis och Nao är paret som designar smycken och driver en liten butik i London och en i Tokyo. Förutom smycken så är det mycket loppisfyndande och utflykter man kan läsa om på bloggen. Som typ är det bästa jag vet.

Förutom det så har de varsitt litet fantastisk "skjul" där Artemis sitter och syr och Nao reparerar gamla läderväskor. Tycker det är så himla fantastiskt.





/Emma

Kommentarer
Postat av: maria

haha tack emma!

2011-07-06 @ 14:08:08
Postat av: Ellie

Åh tack för tipset :) Jag älskar verkligen den stilen. Önskar att jag kunde gå på fler auktioner och loppmarknader. Vill ha mängder av gamla antika saker :) Så otroligt fint!

2011-07-07 @ 22:52:11
URL: http://elliedellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin