Påskhälsningar från Emma

Dags för ytterligare en liten presentation, Emma heter jag och är 21 år. På headern finner ni mig näst längst till höger. Jag kommer från Ludvika och bor som de andra nuförtiden i Norrköping. Sällskapsspel och På Spåret är mina ständiga favoriter.

När jag var yngre spenderade min familj många påskhelger i Härjedalen, så för mig är påsk lika med snö och vinteraktiviteter (och i ärlighetens namn brukar det inte vara så vårigt i Ludvika heller). Hur som helst så blir jag såhär i påsktider väldigt inspirerad av Jonna Jinton, en tjej från Göteborg som nu bor själv i ett hus i Norrland. Vårvinter i Norrland är helt fantastiskt, men i år nöjer jag mig med att njuta av värmen i Norrköping.

Glad påsk alla!



Kommentarer
Postat av: Ingelilly

I really enjoyed my visit. A great site

2011-12-13 @ 08:00:10
URL: http://ingelilly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin