Projektmöte



Så här kan de se ut på ett projektmöte!

Kommentarer
Postat av: hilda

hej hej! jag skymtar mina bilder där i högen och tänkte bara säga att jag hoppas ni tänker fråga innan ni använder dem! jag är hemskt gärna med i ert magasin! (tyvärr är det många som inte verkar förstå att man inte bara får låna bilder som man vill och när jag ser att det händer med mina bilder så brukar jag påpeka det, hoppas ni inte tar illa upp!)

2011-04-27 @ 15:13:12
URL: http://blog.grahnat.se
Postat av: Magasinprojektet

Vad roligt att du vill vara med! Självklart skulle vi aldrig använda något som vi inte fått tillstånd till. Vi vill att alla bloggar som bidrar ska känna sig delaktiga och respekterade. Det här är bara utskrifter från bloggar vi tycker om, så vi har lite inspiration när vi arbetar.

2011-04-27 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin