My milk toof.. igen

God förmiddag! Idag går det lite trögt med bloggandet för min del.. har inte kommit på något nytt roligt att dela med mig av, men jag tänkte att jag kunde ta upp en gammal favorit igen. Passar extra bra en regning och tråkig dag som denna. Det har nämligen kommit upp en ny mycket söt liten fotosaga på My milk toof, efter ett alldeles för långt uppehåll vill jag tillägga.

Tydligen så har lardee blivit sjuk och ickle läser en saga för honom...





klicka här så får ni se och läsa sagan!

/maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin