Pinterest

En sak som jag tycker verkar himla smart är pinterest. Har inte testat det själv men hittar jämt fina pinterestboards hos bloggare. Pinterest är alltså en sida där man kan bygga ihop små egna boards med intressanta och fina saker, om någon har en bättre förklaring får ni gärna rätta mig!

Tänkte att jag skulle tipsa om några bra exempel, men får återkomma när jag orienterat mig bättre. Så länge kan ni spana in Annika Bäckström, som även har en fin blogg som ni hittar här och Eleonore Nygårds från Ytligheter.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin