uppsatstorsdag

Idag sitter vi i magasinprojektet på egna håll och försöker knåpa på våra researchuppsatser som vi skriver parallellt med detta projekt. Får dock erkänna att det inte riktigt är lika roligt att skriva uppsats som att blogga, läsa era fina bloggar och gå igenom mail från alla positiva som vill bidra till projektet. Vi får verkligen en kick av alla er som gillar vår idé! Tack så mycket!

Nu ska jag försöka gotta ner mig i diverse teorier om vad bloggen kan betyda för ens identitet. Hej så länge!
/Frida

Kommentarer
Postat av: emmy

nej, uppsatsen är verkligen inte lika kul att skriva. men nu kör vi frida!

2011-05-12 @ 10:05:01
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/
Postat av: maria

men vad hände med regnet? jag skulle ju ha en pluggig regn dag... nu blev allt mycket svårare

2011-05-12 @ 10:19:27
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket - (vem av er som nu skrev ;)) Det värmer enormt mycket!

2011-05-12 @ 10:22:04
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin