kallhudochspets

Idag vill jag tipsa om fina Matildas blogg, som hon själv tipsade oss om här i veckan. Så här beskriver hon sin blogg:"Kall hud och spets är en design och sömnadsblogg som fungerar lite som ett inspirationsforum. Här visar och skriver jag om sådant jag själv skräddat och knåpat ihop, och om saker som skulle kunna vara de finaste i världen. Kall hud och spets, bland annat." Vi tackar Mathilda för tipset och uppmanar er andra att inte tveka att tipsa oss om era bloggar!


/Frida

Kommentarer
Postat av: inger helén

så himla fin blogg det där.

2011-05-05 @ 22:02:12
URL: http://smallwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin