FREDAG

Hej på er allesammans!
Äntligen är det fredag igen. Det är utan tvekan min favoritdag. Jag får alltid en så härlig känsla i kroppen. Det är något speciellt att veta att man har hela helgen framför sig.
Idag ska jag försöka ha en effektiv dag. Jag ska plugga en väldans massa, gå till biblioteket och hämta ut reserverade böcker, och sedan ska jag gå till banken. Ikväll hoppas jag att jag belönas med lite mysig filmkväll :)


Jag kickstartar med min favoritfrukost. Fil med hemmagjord müsli, kaffe, juice och ett kokt ägg. Frukosten är mitt favoritmål :)

Hoppas ni får en härlig fredag!
/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin