Breakfast all day, every day!

Då var en ny vecka här. Veckorna bara springer förbi och snart kommer terminen vara slut. Den kommer nog som vanligt ta slut lite för snabbt. Det är ju så mycket som ska hinnas med innan vi slutar. Vi har ju ett helt magasin att göra! Men det ska nog gå vägen.
Just nu sitter jag framför Vakna med The Voice och äter frukost. Sedan ska jag ta ett nytt tag i min researchuppgift. I morgon kl 12 ska vi skicka in en ganska klar version till vår handledare så idag får jag slita.





Min frukost är inte riktigt lika fin som den här ovan. Om ni vill se en massa fina frukostbilder ska ni gå in på 365 days of breakfast. Där vimlar det av mysiga frukostar i alla slags former.

/Emmy

Kommentarer
Postat av: Linda

älskar den bloggen, frukost är mitt favoritmål på hela dagen.

2011-05-16 @ 16:17:49
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin