Paris Daily Photo

Paris Daily Photo sticker kanske ut lite från de bloggar vi tipsar om i vanliga fall, men jag tycker den är värd att uppmärksammas. På Paris Daily Photo publiceras, som ni kanske förstår av namnet, ett foto om dagen från Paris. Jag gillar att det ofta är ganska vardagliga och odramatiska bilder, bra sorterat i kategorier, och då och då hittar man riktigt bra tips.

Klicka på bilderna för att komma direkt till respektive inlägg.



Jag vet att Frida frågade efter era bästa Paristips när hon skulle dit, så jag tycker vi frågar igen, för om vecka drar jag till Paris! Tjoho!

Så, någon som har tips och råd?

/Emma

Kommentarer
Postat av: Kajsa Bolund

Hej! vad spännande din blogg är. kommer definitivt läsa lite mer. =) Hoppas du har en trevlig vardag =)

2011-06-29 @ 14:31:03
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin