Toppenhelg och snart sommarlov

Hallå! Ikväll jobbar jag mitt näst sista pass. Efter 16 imon får jag äntligen lite sommarlov innan skolan drar igång igen. Det firar jag genom att åka till liseberg på onsdag, WOHO! Älskar att åka berg- och dalbanor och sånt där skojigt.
I helgen var jag i Blädinge som ligger här i Småland. Mina favoritgrabbar The Ark hade en konsert där som jag givetvis var på. Jag hade en kanondag. Vi hade jättetur med vädret, det har regnat alla andra dagar i stort sett så att det var sol just i lördags var inte illa pinkat!







/emmy

Kommentarer
Postat av: jasmine

svar

ja, verkligen. fast snart börjar skolan igen (tyvärr) och vädret verkar ha övergått till höst.

2011-08-15 @ 12:01:23
URL: http://vittring.webblogg.se/
Postat av: oroshjärta

meh gud ja bryyyyter BLÄDINGE det eju pyttelitet va det på Tyrolen e va de nu hette? Ja kommer från Alvesta ha ha ha......ljuva nostalgi.

2011-08-15 @ 18:32:46
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: maria

synd att du kommer hit när jag åker bort... men hoppas du får det skoj på liseberg!

2011-08-15 @ 21:20:38
Postat av: emmy

sv. japp det var på Tyrolen de höll till. Det är ju deras hemtrakter så de hade gjort en egen liten festival så det var mysigt och konserten var grym :)

2011-08-16 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin