New York state of mind

För cirka två år sedan var jag hemkommen från USA, jag hade bott där i ett år. En av de sista veckorna spenderade jag i New York och jag verkligen älskade älskade älskade staden. Det var PRECIS så som jag trodde att det skulle vara. Jag vill så gärna åka tillbaka men jag är på tok för fattig för det. Varje gång jag går in på Sandras blogg Nio till fem så blir jag lite avundsjuk. Hon har en jättebra Guide över New York som är trevlig att läsa. Men jag kan varna er för att man blir sugen att åka dit när man kikar på den!




















/emmy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, man blir inte direkt osugen på att åka tillbaka till NY när man läser Niotillfem-Sandras blogg. Men den är väldigt härlig, så många fina bilder.

2011-08-07 @ 23:01:14
URL: http://lillaj.blogspot.com
Postat av: oroshjärta

Älskar den! Blir allti så jevla hungri bara=( ;)

2011-08-09 @ 17:03:34
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Sonya

Älskar också New York, var där för några veckor sedan. Vill absolut flytta dit ett tag efter studenten!

2011-08-11 @ 18:57:24
URL: http://sonyaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin