Julia

Idag slutade jag vid 14, det var väääldigt skönt. I morgon är jag ledig och det ska bli gött, har jobbat väldigt mycket nu de senaste veckorna. Men det är bara att tänka på pengarna som rullar in. Jag har bara fem arbetsdagar kvar så jag hinner ha någon ledig vecka innan skolan drar igång igen. Jag tycker det ska bli underbart att komma tillbaka till Norrköping, har saknat allting där jättemycket.
Jag hittade en blogg idag som skrivs av en tjej som också pluggar i Norrköping. Gå in och hälsa på hos Julia, det är en mysig blogg.















/emmy

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Fresh!

2011-08-09 @ 17:01:28
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin