Gary's real life

Toodiloo! Jag tycker vi kickstartar med en gullig och rolig blogg jag hittade precis. Den heter Gary's real life och beskrivs så här:

"Gary likes taking photos, wearing suits, and lives a rich and fulfilling life. Professionally, he’s a part-time imaginary friend (though he often wonders what it’d be like to be a suit maker). Not much is known about Gary’s background, other than that his closest companion is an art director from Sydney, Australia named Josh Beggs. Josh is the creative director of an entertainment magazine, has a dog named Baxter, and is a talented illustrator."


















Min favorit! :D






/emmy

Kommentarer
Postat av: maria

hihiii vad söt!

2011-08-19 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin