Bloggtorka och praktik

Befinner mig fortfarande i Finland hemma hos mina föräldrar och har, tro det eller ej, inte läst så mycket bloggar den här veckan. När jag väl satt mig vid datorn har jag kollat in mina favoritbloggar (typ Underbaraclara och Niotillfem) istället för att leta nya. Därför har jag dessvärre inte så många bloggtips att komma med just nu.

Med drygt två veckor kvar till terminstarten har jag börjat fundera på den kommande kandidatuppsatsen och praktikperioden. Om det finns någon här som har erfarenhet av att jobba eller praktisera på en tidning får ni gärna dela med er av era erfarenheter. Eller om det bara finns någon som kan tipsa om vad man ska tänka på när man söker praktikplatser är det också välkommet!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin