Annandag påsk

Nu har jag solat mina sista timmar i Eksjö. Om två timmar ska jag sätta mig på tåget och åka tillbaka till Norrköping. Så alldeles strax är det dags att sätta igång med lite sista minuten-packning.
Jag har funderat en del kring vilken typ av blogg som jag helst föredrar. Jag tycker om att få läsa bloggar. Texterna behöver inte vara jättelånga, då är det lätt att tröttna, men jag föredrar textinlägg framför bildinlägg. Min absoluta favoritblogg är Alex Schulman. Jag tycker verkligen om hans sätt att skriva. En annan blogg jag gillar, och som mer passar in i vårt projekt är HanaPee. Hon skriver oftast ganska korta inlägg. Hon har roliga inlägg, och hon bjuder verkligen på sig själv. Samtidigt som hon ibland varvar med ganska allvarliga ämnen. Hon skriver på ett smart och roligt sätt.

/Emmy



HanaPee

Kommentarer
Postat av: Emma G

Håller med, hon är skitrolig :)

2011-04-27 @ 10:53:16
URL: http://ouibyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Magasinprojektet

Vi är fyra bloggälskande studenter som vill lyfta fram det bästa i bloggvärlden. Här har vi samlat inspiration till vårt magasin IDEM där bloggare står bakom allt material. Vi tipsar om annorlunda bloggar och annat roligt som vi varit med om
RSS 2.0 bloglovin